[Czuwaj] Autorytety

Czw, 26 Kwi 2007, 11:55:24 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 26 April 2007 10:35
Subject: [Czuwaj] Autorytety

> Miałem napisać o tym artykuł, ale całe szczęście już ktoś inny go
> napisał. I to nie ja stworzyłem słowo "autorytetoholicy" :) Ufff.
>
> http://www.wprost.pl/ar/?O=104824

Wstep dobry, ale: odwracając kota ogonem, zauważam, ze po przeciwnej stronie
barykady (którą bezpardonowo wspiera wprost) poziom autorytetoholiców jest
zdecydowanie wyższy.

I to jest jedna z rzeczy, która odstrasza mnie (od umownego) nurtu
harc-romantyków, ZHR i te de. To sa rzeczy typu: Jak smiesz krytykować
Przewodniczącego / Naczelnika / Komendanta !!

Albo: Harcerz jest posłuszny i bez gadania!! Albo: Ja mam rację, bo jestem
drużynowym / harcmistrzem!!

DJD