[Czuwaj] Autorytety

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 26 Kwi 2007, 12:14:19 CEST

26-04-07, Dominik Jan Domin <djdomin w biol.uni.torun.pl> napisał(a):
> [...]

No właśnie, miałem dopisać, że to nie jest tak, że identyfikuję się z
tym artykułem, czy że TAKI chciałem napisać :) W końcu to WPROST, więc
trudno mi się identyfikować, bo moje poglądy raczej znacząco różnią
się od ichnich publicystów.

Chodziło mi tylko o pokazanie pewnego zjawiska "autorytetoholizmu",
które (znowu pewnie sobie to wymyślam) występuje u nas. Zasłaniamy się
autorytetami często wtedy, kiedy chcemy wprowadzić jakieś logiczne
zmiany, kiedy chcemy przedyskutować pewne sprawu z punktu widzenia
celowości. Przecież X by na to nie pozwolił!