[Czuwaj] HAL'07

Czw, 26 Kwi 2007, 13:38:38 CEST

----- Original Message -----
From: <majcin w autograf.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, April 25, 2007 5:16 PM
Subject: Re: Re: Re: [Czuwaj] HAL'07

> ty wiesz, że ja wiem
> ja wiem, że ty wiesz
> ale ja nie mam pewności, że każdy komendant hufca da się przekonać,
> że rok szkolny trwa od 1 września do 31 sierpnia zgodnie
> z Ustawa o systemie oświaty, a nie od 1 września do rozpoczęcia wakacji,
> a dopóki nie ma żadnej oficjalnej wykładni, słowo komendanta jest prawem.

Nie "słowo" a "pismo"  ;-)).
Zwracam na to uwagę
bo gadać to sobie komendant może do woli.
Musi to napisać.
A jak będzie pisał to dwa razy się zastanowi
zanim napisze bzdurę.
A nawet jaj ją napisze to wówczas łatwo to "obalić"
lub "ominąć", choćby wg zasady ze decyzje niezgodne
z prawem lub przepisami ZHP są "z urzędu" nieważne.

A co do "wykładni" to wg najnowszego Czuwaj
http://www.czuwaj.pl/index.php
w artykule w "Strefa phm":
> KTO PYTA...: Jak to jest z biwakami?
> O zmianach dotyczących wakacyjnych biwaków
jest informacja
że wkrótce odbędzie się odprawa szefów biur kch
dot. m.in. "wykładni" biwaków.
może uda mi się "wpłynąć" na Bożenę Kamińską
by ta "wykładnia" była sensowna.

Czesław

Czesław