[Czuwaj] HAL'07

majcin w autograf.pl majcin w autograf.pl
Śro, 25 Kwi 2007, 17:16:43 CEST

Użytkownik czesiek.harcerstwo <czesiek w harcerstwo.net> napisał:

>Chciałbym wiedzieć także dlaczego wskazałeś okres:
>23.06 -31.08
>HAL nie jest tożsama z letnimi feriami szkolnymi.

ty wiesz, że ja wiem
ja wiem, że ty wiesz
ale ja nie mam pewności, że każdy komendant hufca da się przekonać, że rok szkolny trwa od 1 września do 31 sierpnia zgodnie z Ustawa o systemie oświaty, a nie od 1 września do rozpoczęcia wakacji, a dopóki nie ma żadnej oficjalnej wykładni, słowo komendanta jest prawem.

Marcin Wojtczak