Michal, bylo: Andrzej, było: Re: [Czuwaj] Autorytety

Pią, 27 Kwi 2007, 01:24:18 CEST

Dnia piątek, 27 kwietnia 2007, Aleksander Senk napisał:

> A na serio - mysle, ze forma powtarzana wiecej niz kilka razy moze przestac
> cos wnosic.. zatem niech zostanie dwadziescia parę, tyle, ze wlasnie na
> roznych poziomach.

A zbiórka, kominek, rajd, ognisko? To też są formy pracy. Wykorzystywane na
pewno więcej niż kilka razy nawet podczas jednego obozu. Przecież Andrzej nie
proponował formy wykorzystania tych tekstów, a jedynie same teksty.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski :: Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"