[Czuwaj] Rada Warszawy apeluje o wspieranie harcerstwa

Witold Pietrusiewicz smyrwa w poczta.onet.pl
Pią, 3 Sie 2007, 23:36:45 CEST

Rafal.Suchocki w pse.pl napisał(a):
> "Wspierając ideę harcerstwa Rada m.st. Warszawy apeluje do dyrektorów, rad pedagogicznych,
> rad rodziców i rad szkół warszawskich oraz warszawskich władz samorządowych o codzienne, rzeczywiste wspieranie tego ruchu, pomoc wychowawcom harcerskim, propagowanie idei harcerstwa wśród młodzieży, udostępnianie miejsc na prowadzenie harcerskiej działalności zarówno w roku szkolnym, jak i o umożliwienie w czasie wakacji, w tym specjalnym jubileuszowym roku, goszczenia młodzieży spoza Warszawy.".
>
> Więcej:
> http://www.pragapolnoc.zhp.pl/content/view/964/1/

Podstawowe źródło jest tu:
http://www.bip.warszawa.pl/moduly/zarzadzenia_uchwaly/edycja_zarzadzenia_uchwaly.asp?newKryteria=1&ur_tp_id=3&ur_or_id=1&ur_ro_id=6&ur_mc_id=6

Przy okazji - duże podziękowanie dla instruktorów z Krakowa za
inspirację i podpowiedź. Wprawdzie stanowisko rady miasta to nie to samo
co uchwała, ale jest już jakiś kroczek do przodu w naszej stołecznej,
słabo zorganizowanej, harcerskiej rzeczywistości. Mogę tylko dodać, że
to stanowisko rady to bardziej inicjatywa oddolna i efekt
zainteresowania samych radnych (byłych harcerzy) niż działań harcerskich
władz...

Smyrwa