RE: [Czuwaj] Jak zmienić chorągiew ?

Lucjan Brudzynski lucbru w wp.pl
Pon, 13 Sie 2007, 09:15:58 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Andrzej Rolewicz
Sent: Saturday, August 11, 2007 12:00 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: [Czuwaj] Jak zmienić chorągiew ?

Witajcie !
We wrześniu 2006 roku nasze środowisko (Związek Drużyn Człuchów,
chorągiew gdańska) podjęło decyzję o przyłączeniu się do hufca
Chojnice (chorągiew kujawsko-pomorska) z którym od roku ściśle
współpracujemy.
Złożyliśmy w hufcu odpowiednie papiery, zostaliśmy zaakceptowani
przez władze tego hufca i sprawa została przekazana do chorągwi
(kujawsko-pomorskiej). Wystąpiła ona do gdańskiej o przeniesienie
Człuchowa  do Bydgoszczy :) na co nie otrzymała od kwietnia żadnej
odpowiedzi.
Komendant z Gdanska prywatnie stwierdził, że nigdy się na to nie zgodzi.
W tej chwili ZD Człuchów formalnie nie jest w strukturach żadnego
hufca, bo w promieniu 100km nie ma żadnego gdańskiego (z
prawdziwego zdarzenia, nie licząc "papierowych"), poprzednio byliśmy
 w hufcu Miastko, z którego zostaliśmy wyłączeni w grudniu
decyzją komendanta chorągwi gdańskiej. Jesteśmy
podporządkowani bezpośrednio pod odległą o 150 km komendę
chorągwi a nieformalnie uczestniczymy w pracach hufca Chojnice
odległego o 12 km.
Widzi ktoś jakieś wyjście z impasu ?
(Chodzi o to, czy Gdańsk może w nieskończoność blokować zmianę
naszej przynależności ?)
pzdr
Andrzej Rolewicz
komendant ZD

Cześć!
Napisz proszę do mnie na prywatnego mail'a 'historię zdarzenia.
Postaram się pomóc.
Ponadto wiem że tę listę czyta Przewodniczący Rady Chorągwi Gdańskiej - na
pewno zareaguje.
Pozdrawiam,

Lucjan Brudzyński 'Cyryl'
Komendant Hufca ZHP Sopot