[Czuwaj] Kielce 2007

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Wto, 14 Sie 2007, 23:55:32 CEST

Użytkownik Anna Michalina Nowakowska <michalina32 w wp.pl> napisał:
>Jedyne wrażenie, jakie mam w tej chwili kichając i kaszląc
>ze zlotu w Kielcach to DESZCZ!!!!

>A dzisiaj wchodzę na stronę zlotu, zeby np starać się znaleźć nasze
>zdjęcia gdy tak stoimy i mokniemy, lub chociaż newsy zlotowe a na stronie
>
>NIE MA ANI SŁOWA O DESZCZU!!!
>:o
>
>Daleka jestem od spiskowych teorii,
>jednak siła PR (chyba) mnie powaliła. :):):)

Aniu, ja jeszcze bardziej niż Ty nie wierze w teorie spiskowe teorie. Nie wierze, bo jako jeden z członków ekipy medialno - promocyjnej na zlocie mogę Cię zapewnić że żadne ze zlotowych mediów nie unika trudnych tematów i mówienia o kontrowersyjnych sprawach. Np. w radiu zlotowym mówiliśmy o pladze os, nielegalnej wycince drzewek na żerdzie, stanie toj-tojów i oczywiście o sławnych już wczorajszych krokietach. Podobnie jest z gazetą, stroną internetową i zespołem foto. I gdzie tu są jakieś spiski lub próba cenzurowania czegokolwiek?
Co do newsa na strone zlotu na temat deszczu, to mogę Cię zapewnić że taki news powstał. Wiem, bo sam go pisałem siedząc przy stoliku w PizzaHut w Kielcach, gdzie schowałem się w czasie ulewy 12.08 żeby sie rozgrzać i trochę wyschnąć. Owszem, news się chyba nie ukazał, ale raczej nie dlatego że szefowa strony chiała coś cenzurować. Podejrzewam że raczej nie mogła mnie po prostu rozczytać - newsa napisałem drobnym maczkiem na małym kawałku mokrego, pogniecionego papieru ;P

phm.Michał Piotrowski
Ekipa radia zlotowego 92,9 FM

P.S. Gratuluje. Skoro piszesz na czuwaja, to znaczy że należysz do tych nielicznych szczęśliwców, którzy mają na zlocie dostęp do internetu! :)