[Czuwaj] Kielce 2007

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Pon, 13 Sie 2007, 12:27:09 CEST

Jedyne wrażenie, jakie mam w tej chwili kichając i kaszląc
ze zlotu w Kielcach to DESZCZ!!!!
oczywiście, gdyby mnie dłużej popytać, to wrażeń i opinii pojawiłoby się
wiecej, jednak wszystkie są mocno spłukane po kilku ostatnich ulewach w
trakcie imprez masowych (apel, msza).

A dzisiaj wchodzę na stronę zlotu, zeby np starać się znaleźć nasze
zdjęcia gdy tak stoimy i mokniemy, lub chociaż newsy zlotowe a na stronie

NIE MA ANI SŁOWA O DESZCZU!!!
:o

Daleka jestem od spiskowych teorii,
jednak siła PR (chyba) mnie powaliła. :):):)

siedzę aktualnie w biurze i zastanawiam się,
ze moze mi sie wydawało i żadnego deszczu nie było...
chciałam obejrzec zdjecia, ale są tylko z koncertu
i to głównie ze sceny..... a szkoda :(

pozdrawiam
Anna Nowakowska

DOROTA GORJAINOW dla niej teatr to pasja.
Ściągnij ZA DARMO i posłuchaj MP3!
Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fdorotagorjainow.html&sid=1253