[Czuwaj] Kielce 2007

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 13 Sie 2007, 13:04:07 CEST

Ja właśnie wróciłem na chwilę ze zlotu do cywilizacji. Rzeczywiście
ulewy powalają. Ale teoria spiskowa mogłaby istnieć, gdyby
organizatorzy ukrywali SWOJE błędy, a deszcz to przecież nie ich
błąd.. Chyba, że winić organizatorów za to, że nie zamówili tych
rosyjskich samolotów do rozpędzania chmur ;)

Możnaby w sumie słowo o deszczu napisać, ale... harcerz jest zawsze
pogodny, a "w ładną pogode każdy osioł potrafi być dobrym skautem"
(BP) ;)

Swoją drogą wielu drużynowych niestety nie ma wyobraźni. Wczoraj
widziałem rzesze młodych ludzi ubranych w same tshirty, lub same
mundury idących w rzęsistą ulewę na mszę. Niektórzy mieli pałatki,
kurtki, inne drużyny (czy całe podobozy) były totalnie zmoknięte. Całe
szczęście część z nich zawróciła. A deszcz należał do takich, których
nie widuje się często...

Pozdrawiam i wracam do lasu