[Czuwaj] Kielce 2007

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pon, 13 Sie 2007, 13:20:57 CEST

> Jedyne wrażenie, jakie mam w tej chwili kichając i kaszląc> ze zlotu w
> Kielcach to DESZCZ!!!!

> Daleka jestem od spiskowych teorii,
> jednak siła PR (chyba) mnie powaliła. :):):)
> pozdrawiam
> Anna Nowakowska

Ja właśnie wróciłem z Kielc. Pogoda jest rzeczywiście przykra. I gołym okiem
widać poziom braku odpowiedzialności naszej kadry, gdy prowadzą na apel, czy
mszę małe dzieciaki bez żadnego przygotowania na deszcz. Na szczęście jest
wiele chlubnych wyjątków.

Podobał mi się teren zlotu. Miasto Kielce stanęło na wysokości zadania! I
atmosfera generalnie wśród uczestników jest zlotowa. Przygnębiają ich oprócz
pogody braki w zaopatrzeniu (prawie pusty market, nie działające karty i
obiady na kolację). A przecież wszystko zostało z góry opłacone, więc
niczego nie powinno brakować! (drżę już o rozliczenie Zlotu). No i czekają
na jakiś program poza apelem i mszą.

Trzymaj się Aniu! Wysyłamy już do Was lepszą pogodę!
SW