[Czuwaj] Kielce 2007

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Czw, 16 Sie 2007, 12:18:15 CEST

Dnia 14-08-2007 o godz. 23:55 steppenwolf44 w op.pl napisał(a):
 Np. w radiu zlotowym
> mówiliśmy o pladze os, nielegalnej wycince drzewek na żerdzie, stanie
> toj-tojów i oczywiście o sławnych już wczorajszych krokietach.

hop hop hop!!! kto nie skacze je krokieta! hop hop hop!!!

> phm.Michał Piotrowski
> Ekipa radia zlotowego 92,9 FM

> P.S. Gratuluje. Skoro piszesz na czuwaja, to znaczy że należysz do tych
> nielicznych szczęśliwców, którzy mają na zlocie dostęp do internetu! :)

hmm moja firma zapewnia mi BUSINESS EVERYWHERE :):):):)

pozdrawiam
Anna NOwakowska
Gniazdo Stoleczne Hufiec Praga Południe
lub
Harcerstwo Q Przyszłości :)

Producenci filmu SEZON NA MISIA przedstawiają
surfujące pingwiny w nowej, animowanej komedii
NA FALI -  w kinach od 10 sierpnia!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fnafali_zwiastun.html&sid=1256