[Czuwaj] Pinla prosba o KREW do Lodzian!!!!

Pawe ł Baluta pablo w people.pl
Pon, 20 Sie 2007, 20:48:12 CEST

Czuwaj!

Odrazu zaznaczam, ze nie jest to ZADEN lancusze czy cos.

Moja babcia wyladowala polamana (podczas slubu mojego brata) w spitalu w
Lodzi (a mieszkamy w Olsztynie)
To bylo w sobote.
Godzine temu dowiedzielismy sie, ze WARUNKIEM KONIECZNYM do tego by
przeprowadzono operacje (babcia CIERPI juz 3ci dzien) jest to by conajmniej
DWIE osoby oddaly krew w Lodzi (dla nas z olsztyna jest to praktyczni enie
mozliwe tam pojechac) z adnotacja na czyje nazwisko i jaki szpital.
Grupa i Rh jest obojetne.
Problem dodatkowy jest taki ze to zaswiadczenie trzeba dostarczyc do tego
szpitala, staram sie dowiedziec o ew nr faxu czy cos.
Pomijam tu kwestie moralne takiego "szantazu" narazie chcem zeby babcia
przeszla operacje i wracala do zdrowia.

Osoby, ktore moga pomoc prosze o kontakt 693 301 478 pablo w people.pl przez
cala dobe.

Pozdrawiam!
pwd. Paweł Baluta
Rodło Olsztyn