[Czuwaj] ZHP w centrum nowej afery

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Wto, 21 Sie 2007, 17:47:37 CEST

Moi drodzy,

jestem zaskoczony reakcją. Nie ma nic bardziej obiektywnego niż podanie namiarów na informacje źródłowe i jeżeli ktoś chce, to przeczyta od deski do deski - wyrobi sobie własną opinię i nie zarzuci, że coś jest wyrwane z kontekstu, bo ma prawo do samodzielnego zgłębiania tematu

a jeżeli nie ma ochoty, to nie rozumiem, po co zabiera głos, chyba jedynie po to aby znów pokazać, że jest i że zawsze i to na każdy temat ma coś do powiedzenia

w informacji rozpoczynającej wątek nie było ani jednego zdania, że ZHP rozpętało aferę, napisałem tylko, że ZHP jest w centrum nowej afery - a to zupełnie co innego

w odpowiedzi dla TOGRO przedstawiłem same suche fakty

podaję dodatkowe materiały źródłowe dla chcących wyrobić sobie swoje zdanie:

http://www.informacjapubliczna.org.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=99&Itemid=37

są tam wspomniane wcześniej listy rankingowe, tam właśnie na liście wniosków ocenionych negatywnie na etapie oceny merytorycznej jest Związek Harcerstwa Polskiego - Komenda Hufca Słubice z ilością punktów - 104

jeżeli to są te same Słubice, które leżą przy granicy niemieckiej to z mojej wiedzy należą do Chorągwi Ziemi Lubuskiej, która zgodnie z Krajowym Rejestrem Sądowym posiada osobowość prawną dopiero od 20 czerwca 2007roku, więc składając wniosek za plecami użyła numeru KRS GK-i, świadczy o tym również nazwa, w której nie ma "Chorągwi"

>Hm...
>Czyżby chodziło o Fundację Światowe Jamboree?

oczywiście, że NIE

>Jeśli tak...
>Z tego co wiem FŚJ:
>1. otrzymała 104 pkt
>2. wniosek został oceniony pozytywnie (!)
>3. posiada osobowość prawną i jest odrębna od ZHP (w związku z czym mogła
>złożyć samodzielnie dwa wnioski i ZHP mogło złożyć samodzielnie dwa wnioski)

to wiem ;)

>W ten sposób piszesz słowa, które są niedorzecznością same w sobie (ostatni
>akapit najbardziej)

chyba trochę się pośpieszyłeś z oceną :)

>Swoją drogą chciałbym poznać tych 'wielu wściekłych' z powodu tej 'afery' -
>mógłbym im co nieco wytłumaczyć, może ich 'wściekłość' by zelżała a słowa
>dobierali by bardziej starannie :)

ależ proszę bardzo, wytłumacz proszę, nie jestem wściekły, ale chętnie poczytam, co masz do powiedzenia w tej sprawie, co masz na obronę Ministra, który podpisał listę przyznanych wniosków

Tomasz Kazubski