[Czuwaj] ZHP w centrum nowej afery

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Wto, 21 Sie 2007, 20:04:04 CEST

Tomasz Kazubski pisze:

> ależ proszę bardzo, wytłumacz proszę, nie jestem wściekły, ale chętnie poczytam, co masz do powiedzenia w tej sprawie, co masz na obronę Ministra, który podpisał listę przyznanych wniosków

dopiero w 5 mailu i po kilku upomnieniach napisałeś o co ci chodzi, a
zacząłeś od tego, że ZHP wpakowało się w jakąś aferę, która wymaga
interwencji prokuratury i dziwisz się, że ludzie emocjonalnie reagują?

a jak podajesz link. to upewni się, że jest w nim informacja, którą
chcesz przekazać, bop ja nie lubię jak ktoś ni stąd ni z owąd próbuje
testować mnie na umiejętność czytania w myślach autora

Marcin Wojtczak