[Czuwaj] Re: prawicowo - narodowo

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 22 Sie 2007, 09:26:35 CEST

22-08-07, Janusz Sikorski <jsikorski w wp.pl> napisał(a):

> Straszne oszołomstwo. Jak gość jest taki internacjonalny to mógłby sie
> przejąć ludźmi ginącymi na codzień. Większość misji wojskowych ma na celu
> powstrzymywanie eksterminacji ludzi.

Janusz, proszę cię.

USA sa w stanie permanentnej wojny bodajże od II Wojny Światowej.
Ciekawe jest to, że dobierają starannie obszary inwazji. Jakoś Tybet
dalej ciemiężony he he.

To ma mało wspólnego z patriotyzmem. Natomiast o fascynacji dorosłych
facetów wojskowością i maszynami do zabijania gość pisze całkiem
sprawnie. Bo tak własnie jest... Zabawki dla dużych dzieci.

Ale może ja jestem inny, bo mój tata wolał bawić się ze mną kolejką PIKO :]