[Czuwaj] Re: prawicowo - narodowo

admiral admiral w pomaranczarnia.org
Śro, 22 Sie 2007, 09:38:59 CEST

<cytat kto="Michał Górecki">

Ale co innego jest walczyc, a co innego bic poklony czolgom...Czyli jesli
z jakis wzgledow uzywamy broni, to robimy to w imie "mniejszego zla". Ale
nie mozna IMHO z tego "mniejszego zla" urzadzac procesji...

>[g00]
> Ale może ja jestem inny, bo mój tata wolał bawić się ze mną kolejką PIKO
> :]

A ja zawsze chcialem pobawic sie kolejka PIKO, ale nie mialem takiej ;(.
Jeszcze masz ta kolejke? Moze bysmy sie spotkali ;)?
A tak serio, to gratuluje serdecznie! Rozumiem, ze w tej sytuacji
spotkanie przy kolejce PIKO robi sie coraz bardziej prawdopodobne, choc
pewnie za jakis czas.. ;)

admiral

--
:)