[Czuwaj] ZHP w centrum nowej afery

komendant myszków komendant w myszkow.zhp.pl
Śro, 22 Sie 2007, 10:32:35 CEST

Oglądałem stronę www Hufca Słubice. Niektóre "aktualności" z 2005 roku, i
wiele "dziur" w stronie. Patrząc na "prężność " hufca sądzę, że bedą mieli
problem z rozliczeniem tych 250 tys. i znowu ZHP będzie na "czarnej
liście". Ale widocznie mieli w FIO jakiegoś dobrze ustawionego partyjnego
działacza. Tak to już
jest w naszej rzeczywistosci.

hm. Andrzej Jąderko
----- Original Message -----
From: "Lucjan Brudzynski" <lucbru w wp.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, August 22, 2007 7:42 AM
Subject: RE: RE: RE: [Czuwaj] ZHP w centrum nowej afery

Ok.
Przepraszam za 'wyrywność' :)
Pozdrawiam,

Lucjan Brudzyński 'Cyryl'
tel. 604 124 750
e-mail: lucbru w wp.pl

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Tomasz Kazubski
Sent: Tuesday, August 21, 2007 5:48 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.

Moi drodzy,

jestem zaskoczony reakcją. Nie ma nic bardziej obiektywnego niż podanie
namiarów na informacje źródłowe i jeżeli ktoś chce, to przeczyta od deski do
deski - wyrobi sobie własną opinię i nie zarzuci, że coś jest wyrwane z
kontekstu, bo ma prawo do samodzielnego zgłębiania tematu

a jeżeli nie ma ochoty, to nie rozumiem, po co zabiera głos, chyba jedynie
po to aby znów pokazać, że jest i że zawsze i to na każdy temat ma coś do
powiedzenia

w informacji rozpoczynającej wątek nie było ani jednego zdania, że ZHP
rozpętało aferę, napisałem tylko, że ZHP jest w centrum nowej afery - a to
zupełnie co innego

w odpowiedzi dla TOGRO przedstawiłem same suche fakty

podaję dodatkowe materiały źródłowe dla chcących wyrobić sobie swoje zdanie:

http://www.informacjapubliczna.org.pl/index.php?option=com_content&task=view
&id=99&Itemid=37

są tam wspomniane wcześniej listy rankingowe, tam właśnie na liście wniosków
ocenionych negatywnie na etapie oceny merytorycznej jest Związek Harcerstwa
Polskiego - Komenda Hufca Słubice z ilością punktów - 104

jeżeli to są te same Słubice, które leżą przy granicy niemieckiej to z mojej
wiedzy należą do Chorągwi Ziemi Lubuskiej, która zgodnie z Krajowym
Rejestrem Sądowym posiada osobowość prawną dopiero od 20 czerwca 2007roku,
więc składając wniosek za plecami użyła numeru KRS GK-i, świadczy o tym
również nazwa, w której nie ma "Chorągwi"

>Hm...
>Czyżby chodziło o Fundację Światowe Jamboree?

oczywiście, że NIE

>Jeśli tak...
>Z tego co wiem FŚJ:
>1. otrzymała 104 pkt
>2. wniosek został oceniony pozytywnie (!)
>3. posiada osobowość prawną i jest odrębna od ZHP (w związku z czym mogła
>złożyć samodzielnie dwa wnioski i ZHP mogło złożyć samodzielnie dwa
wnioski)

to wiem ;)

>W ten sposób piszesz słowa, które są niedorzecznością same w sobie (ostatni
>akapit najbardziej)

chyba trochę się pośpieszyłeś z oceną :)

>Swoją drogą chciałbym poznać tych 'wielu wściekłych' z powodu tej 'afery' -
>mógłbym im co nieco wytłumaczyć, może ich 'wściekłość' by zelżała a słowa
>dobierali by bardziej starannie :)

ależ proszę bardzo, wytłumacz proszę, nie jestem wściekły, ale chętnie
poczytam, co masz do powiedzenia w tej sprawie, co masz na obronę Ministra,
który podpisał listę przyznanych wniosków

Tomasz Kazubski

Ok.
Przepraszam za 'wyrywność' :)
A bronić ministra - to nie moja rzecz (chyba że dostanę takie zlecenie i
mnóstwo pieniędzy, bo za zwykłą stawkę to nie kiwnę palcem ;) )
Pozdrawiam,

Lucjan Brudzyński 'Cyryl'
tel. 604 124 750
e-mail: lucbru w wp.pl