[Czuwaj] ZHP w centrum nowej afery

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Sob, 25 Sie 2007, 07:37:34 CEST

komendant myszków pisze:
> Oglądałem stronę www Hufca Słubice. Niektóre "aktualności" z 2005
> roku, i wiele "dziur" w stronie. Patrząc na "prężność " hufca sądzę,
> że bedą mieli problem z rozliczeniem tych 250 tys. i znowu ZHP będzie
> na "czarnej liście". Ale widocznie mieli w FIO jakiegoś dobrze
> ustawionego partyjnego działacza. Tak to już
> jest w naszej rzeczywistosci.

spokojenie, FIO jest stosunkowo proste w rozliczaniu, jak nie ukradną
tych pieniędzy i uzbierają faktury zgodnie z budżetem, to sobie dadzą radę.
Ale tym niemniej uważam dokładny nadzór ze strony ChKR za bardzo
wskazany, a i życzliwe zainteresowanie CKR by nie zawadziło.

Cjociaz oczywiście lepiej byłoby, gdy te 250 000 zł zostało wydane nie
tylko zgodnie z tabelkami w budżecie, ale także z pozytkiem dla
beneficjentów projektu.

Marcin Wojtczak