Re: [Czuwaj] Kielce - okiem prowadzącego zajęcia.

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Pią, 24 Sie 2007, 12:27:09 CEST

Dnia 24-08-2007 o godz. 12:15 steppenwolf44 w op.pl napisał(a):
> zrobili kawał świetnej, rewelacyjnej i nikomu nie potrzebnej roboty.
>
> Nie chłopaki tylko chłopaki i dziewczyny. W naszej ekipie były dwie
> druhny :-)

> odbiorników.
> uchu. Ogromna część nie miała takiej możliwości. Szkoda.
>
> O te głośniki do ustawienia np. w markecie, przy stoiskach składnic
> harcerskich, na stoisku Poczty Szczecin II itp. walczyliśmy praktycznie
> od początku naszego nadawania. Niestety, komenda zlotu nie uznała za
> celowe sfinansowania zakupu odpowiedniego sprzętu.
> [...]

Dużym powodem fiaska, byl brak informacji przed zlotem nt planowanej
dzialalnosci radio.zhp.pl. Gdyby zostala przeprowadzona dobra promocja,
to zaloze sie, że wiele osob przywiozlo by swoje odbiorniki.   Ja na
żadnym spokaniu programowym nie slyszalam zachecania do zabrania
odbiornikow z soba, co wiecej nie slyszalam niczego o tym ze bedzie
mozna radio.zhp.pl sluchac w eterze. Nie rzucila mi sie tez w oczy zadna
taka informacja na stronie zlotu czy stronie zhp.

Poznaj nowego wybrańca Boga... i jego trzódkę!
Rewelacyjna komedia Evan Wszechmogący w kinach od 24 sierpnia.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fevanw.html&sid=1270