=?ISO-8859-2?Q?Re: [Czuwaj] Kielce - okiem prowadz=B1cego zaj=EAcia .?=

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Pią, 24 Sie 2007, 12:15:09 CEST

>Na zlocie działało tez radio nadające na falach ultrakrótkich. Chłopaki zrobili kawał świetnej, rewelacyjnej i nikomu nie potrzebnej roboty.

Nie chłopaki tylko chłopaki i dziewczyny. W naszej ekipie były dwie druhny :-)

>A wystarczyło postawić w najpopularniejszych miejscach kilka tanich odbiorników.
>Nie zauważyłem ani jednego zlotowicza, który chodziłby ze słuchawką w uchu. Ogromna część nie miała takiej możliwości. Szkoda.

O te głośniki do ustawienia np. w markecie, przy stoiskach składnic harcerskich, na stoisku Poczty Szczecin II itp. walczyliśmy praktycznie od początku naszego nadawania. Niestety, komenda zlotu nie uznała za celowe sfinansowania zakupu odpowiedniego sprzętu.
Na początku zlotu zdobyliśmy natomiast  kilkadziesiąt małych, tanich radyjek (typu "jednorazówka z MediaMarkt") które rozdawaliśmy uczestnikom zlotu. Rozeszły się w ciągu jednego lub dwóch dni, ale nie podniosło to w dużym stopniu słuchalności radia - tych radyjek było po prostu o wiele za mało.
Tak wiec radio zlotowe jest kolejnym przykładem jak wiele fajnych rzeczy wyszło dużo słabiej niż mogło by wyjść gdyby lepsza była organizacja.

Michał Piotrowski
Radio Zlotowe  "radio.zhp.pl"  92,9 FM