[Czuwaj] Prawicowo - narodowo...

Wto, 28 Sie 2007, 11:06:25 CEST

----- Original Message -----
From: ""phm. Zbigniew Paweł Skupiński HR | 109 MDSH""
<109mdsh w lagiewniki.zhp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, 28 August 2007 10:52
Subject: Re: [Czuwaj] Prawicowo - narodowo...

Dziękuję. Ale IMHO nie jest tam zadekretowany numerek, tylko wezwanie do
tych, co dla "dobra Trzeciej Rzeczypospolitej" będą tę Konstytucję
stosowali. Czyli mozna mówić o budowaniu 4, piątej, a nawet PI. Albo o życiu
w czwartej, skoro Rząd, Sejm i Trybunał Konstytucyjny mają inne poglądy na
to, co jest zgodne z Konstytucją, a co nie...

Pozdrawiam smutno

DJD