[Czuwaj] Jacek Kurzępa w Newsweeku

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Wto, 28 Sie 2007, 11:40:53 CEST

Gorąco polecam "Newsweek"  nr 34/2007 - wywiad z Jackiem Kurzępą - o
współczesnej młodzieży, seksie, narkotykach, imprezach, stylu bycia. To
jeden z nielicznych ekspertów którzy poważnie badają współczesną polską
młodzież. Dla mnie ogromny autorytet.  Zresztą założyciel ZHR-u na Ziemi
Lubuskiej. Warto też by każdy instruktor sięgał po jego książki. Ciekaw
jestem Waszych refleksji, czy spotykacie się w drużynach z taką młodzieża
jak tam opisana, czy to zupełnie inny  świat. Dla mnie niezupełnie inny.

Czuwaj!
GS