[Czuwaj] ZHP w centrum nowej afery

kowlak kowlak w gmail.com
Czw, 30 Sie 2007, 16:35:05 CEST

Andrzej Rolewicz pisze:

> Wydaje mi się, że widzę tu konflikt interesów.
> Dlatego, że tej akurat osobie może zależeć nie na wyjaśnieniu, tylko na
> zatuszowaniu sprawy, nieprawdaż ?

Widzisz tu różnimy się w postrzeganiu świata. Teresa Hernik jest osobą
absolutnie uczciwą i wg mnie nie ma najmniejszego powodu by podejrzewać
ją o jakiekolwiek złe intencję i niechęć do wyjaśnienia sprawy.
Występuje jako współprzewodnicząca RPP. Wg mnie fakt, że jest
naczelnikiem ZHP nie ma tu znaczenia.

Kowlak