[Czuwaj] ZHP w centrum nowej afery

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Czw, 30 Sie 2007, 17:31:54 CEST

----- Original Message -----
From: "kowlak" <kowlak w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, August 30, 2007 4:35 PM
Subject: Re: [Czuwaj] ZHP w centrum nowej afery

Andrzej Rolewicz pisze:

> Wydaje mi się, że widzę tu konflikt interesów.
> Dlatego, że tej akurat osobie może zależeć nie na wyjaśnieniu, tylko na
> zatuszowaniu sprawy, nieprawdaż ?

Widzisz tu różnimy się w postrzeganiu świata. Teresa Hernik jest osobą
absolutnie uczciwą i wg mnie nie ma najmniejszego powodu by podejrzewać
ją o jakiekolwiek złe intencję i niechęć do wyjaśnienia sprawy.
Występuje jako współprzewodnicząca RPP. Wg mnie fakt, że jest
naczelnikiem ZHP nie ma tu znaczenia.

Kowlak

Prawdopodobnie Andrzejowi chodziło o to że gdyby poderzenie
o "przewalankę" padło na jeden z oddziałów "ogólnopolskiego związku
hodowców zwierząd różnych",
to pewne watpliwosci mogłyby sie pojawić u osób postronnych
gdyby miał to wyjasniać współprzewodniczący RPP
będący prezesem "ozhzr"

Czesław