[Czuwaj] Harcerska "pornografia"

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Sob, 1 Gru 2007, 08:42:01 CET

01-12-07, Piotr Giczela <piotr.giczela w zhr.pl> napisał(a):
> Podsunął ktoś na Czuwaja materiał filmowy o wyuzdaniu, chciałbym i ja "poczęstować" Druhny i Druhów takim oto zdarzeniem...
>
> http://www.youtube.com/watch?v=oHYOaxwhlMo
>
> Dla mnie to też pornografia, chociaż w tym wypadku wszyscy byli ubrani. Chociaż chłopcy - druhowie (??) zdecydowanie niekompletnie.
> Naiwnie myślałem, że zapach PRLowskiego HSPSu już się całkowicie ulotnił...

Piotr, z pornografią i HSPSem to chyba trochę przegiąłeś :]

Mnie bardziej od wyjętej na zewnątrz koszuli (wiem, wiem paskudny
skuatowiec jestem) razi rogatywka postawiona na kucharza (chyba
jeszcze z musztardy uszyta) i koszula pod koszulą (sic!). No i brak
chusty. Wszak w nowym regulaminie napisane jest wyraźnie, że trzeba
chodzić w chuście, nawet gdy zdobywa się barwy szczepu/drużyny (wtedy
może mieć inny kolor).

A co do spodni samych - tak, są przymiarki do noszenia koszuli
mundurowej na wierzchu. Ale dotyczy to tylko koszuli mundurowej
letniej, która jest w fazie testów (i która przede wszystkim jest tak
wykończona, że można ją tak nosić), po drugie w przypadku mężczyzn
dotyczy to tylko sytuacji polowych - mężczyzna w warunkach galowych z
koszulą na wierzchu (w przeciwieństwie do kobiety) praktycznie zawsze
wygląda niechlujnie.