[Czuwaj] Przebierańcy, było: Harcerska "pornografia"

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Sob, 1 Gru 2007, 11:24:00 CET

Piotr napisał(a)
A Michał g00 odpowiedział
> Piotr, z pornografią i HSPSem to chyba trochę przegiąłeś :]
> Mnie bardziej od wyjętej na zewnątrz koszuli (wiem, wiem paskudny
> skuatowiec jestem) razi rogatywka postawiona na kucharza (chyba
> jeszcze z musztardy uszyta) i koszula pod koszulą (sic!). No i brak
> chusty.
(...)
A na mój gust jest to koszula mundurowa ZHP plus rogatywka "starego stylu"
użyta jako tzw. kostium sceniczny. Kostium, który ma udawać galowy (?)
mundur wojskowy. Nie podoba mi się, ale nie wiem, czy i do kogo można
zgłaszać pretensje...

BTW. Od kilku lat w pewnym mieście w centrum Polski zdarza mi się oglądać
procesję kościelną w dzień Bożego Ciała. Tuż za kapłanem wędruje z reguły
kilkuosobowa gromadka dzieci w mundurach harcerskich ZHP "starego stylu",
notabene z czerwonymi chustami. Pytałem komendanta hufca, na terenie
którego jest to miasto. Od ładnych paru lat nie ma tam żadnej drużyny.
Maskarada? Przebierańcy? Interweniować? Do kogo? Po co?

BTW2. W omawianym filmie, u wszystkich wykonawców, jakość śpiewu (tzw.
vocal) całkiem przyzwoita. Słucha się dobrze. Gratuluję temu, kto
przygotowywał ten spektakl. Nie jest łatwo znaleźć solistów płci męskiej,
których da się dobrze słuchać.

Darek Br...