[Czuwaj] Nadchodzi NOWE :-)

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Czw, 6 Gru 2007, 20:05:47 CET

Sławku a doczytaj jeszcze czy w tej komisji opiekunem próby mężczyzny
może być kobieta i na odwrót. Bo np. w pierwszym hufcu ZHP (znaczy na
Mokotowie) nie może tak być. I chyba w większości warszawskich hufców
też. Może przy okazji ktoś wyjaśniłby dlaczego.

Kowlak

ps. Przepraszam że nad tekstem ale pisze z telefonu i on już tak ma.