[Czuwaj] Nadchodzi NOWE :-)

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Czw, 6 Gru 2007, 20:14:03 CET

Kowlak napisał:

> Sławku a doczytaj jeszcze czy w tej komisji opiekunem próby mężczyzny
> może być kobieta i na odwrót. Bo np. w pierwszym hufcu ZHP (znaczy na
> Mokotowie) nie może tak być. I chyba w większości warszawskich hufców
> też. Może przy okazji ktoś wyjaśniłby dlaczego.

W Hufcu Warszawa-Żoliborz nikt na taki pomysł jeszcze nie wpadł i nie
zanosi się, by ktoś wpadł. Nie znam, poza Mokotowem, hufca, który by miał
segregację płciową przy opiekowniu się próbami, choć nie wszysko muszę
wiedzieć...

Tak, więc, drogi Kowlaku, ja ci nie wyjaśnię. Sam tego nie rozumiem. Mimo,
że różni ludzie próbowali mi tłumaczyć.

Darek Brzuska
W-wa Żoliborz