[Czuwaj] Po Radzie Naczelnej

Seascout seascout w o2.pl
Nie, 9 Gru 2007, 18:03:41 CET

Wczoraj chyba zakończyła się Rada Naczelna. W sensie jej posiedzenie.

Może członkowie Rady podzieliliby się z czytelnikami listy wrażeniami i
informacjami po Radzie?

Mnie szczególnie interesuje to, czy nasz udział w Jamboree ma dług, czy nie
(były jakieś wątpliwości, ktoś mówił, że nie ma długu, ktoś mówił, że dług
jest) i jakim bilansem zakończył się Zlot w Kielcach.

Interesują mnie też kwestie kształceniowe i programowe, a te powinny być
opisane w planach operacyjnych do strategii. Plany - z tego co wiem - miały
być przyjęte na tej zbiórce Rady. Jakie wrażenia? Co nas czeka?

Ze spraw innych o których czytam w programie zbiórki: przyjęcie budżetu i
wybór audytora, to chyba tylko formalność...

Andrzeju, drugi Andrzeju, Darku, Ryszardzie, Rafale.. napiszecie coś?

Seascout