[Czuwaj] Po Radzie Naczelnej

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Nie, 9 Gru 2007, 20:40:48 CET

Seascout napisał:

> Wczoraj chyba zakończyła się Rada Naczelna. W sensie jej posiedzenie.
(...)
> Andrzeju, drugi Andrzeju, Darku, Ryszardzie, Rafale.. napiszecie coś?

Rada przyjęła dwie uchwały -
o składkach - najkrócej, to zasady są bez zmian na rok następny
o wyborze audytora - GK ponawia trochę zmienioną procedurę wyboru,
zatwierdzi RN na dodatkowym spotkaniu na początku stycznia

Nie przyjmowano budżetu ani zmian w planach operacyjnych ze względu na
zbyt krótki czas na zapoznanie się z ogromną ilością materiałów. Do sprawy
wrócimy na najbliższej zbiórce RN w styczniu. Budżet i plany były trzepane
w komisjach merytorycznych, omawiane na spotkaniu plenarnym, w mojej
ocenie duża część procedury jest wykonana. Budżet, o ile dobrze
zrozumiałem, jest rekomendowany jako dobry.

O długach i bilansie zlotu nie wiem, bo wtedy pracowałem w zespole uchwał
poza salą plenarną (pozdrowienia i podziękowania dla Marysi i Uli za
współpracę), niech napisze ktoś bardziej zorientowany.

Czuwaj!

Darek Brzuska w roli członka RN ZHP
(komisja regulaminowo-statutowa)