[Czuwaj] Po Radzie Naczelnej

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Pon, 10 Gru 2007, 16:33:06 CET

Piotr zwany Kowlakiem napisał wskutek mojej relacji:

> A co się stało, że te dokumenty nie były na czas? I jaki jest czas?

Odpowiadam we własnym imieniu, nie reprezentuję poglądów Rady (btw nie mam
takich uprawnień :-))

Regulaminowo na dostarczenie materiałów jest dwa tygodnie przed sesją.
Ponieważ sesja była przyspieszona o tydzień, konwent RN wyraził zgodę na
skrócenie terminu o ten tydzień. Dokumenty otrzymaliśmy pięć - sześć dni
przed RN (zależy jak liczyć), a wersje zredagowane ostatecznie - jeszcze
później. Dokumentów było bardzo dużo co spowodowało u nas poczucie braku
możliwości przygotowania. Stąd zmiana porządku obrad tak, by nie decydować
o przyjęciu wszystkich dokumentów, a tylko je omówić.
Pod względem decyzji (uchwał) zajęliśmy się najbardziej pilnymi sprawami,
uznając że pozostałe sprawy miesiąc mogą poczekać a my zdążymy odrobić
pracę domową.

Jak coś przekręciłem, niech mnie inni poprawią.

D.