[Czuwaj] Po Radzie Naczelnej

Pon, 10 Gru 2007, 16:43:08 CET

Dnia 10-12-2007 o 16:33:06 Darek Brzuska <brzuska w mp.pl> napisał(a):

> Regulaminowo na dostarczenie materiałów jest dwa tygodnie przed sesją.
> Jak coś przekręciłem, niech mnie inni poprawią.
>
> D.

No właśnie ostatnio jakoś utrwalił się ten termin wszystkim. Dwa tygodnie,
to nie jest dla GK (czy innych projektodawców), tylko dla sekretarza, na
dostarczenie materiałów członkom RN. A projekty składa się do RN na 21 dni
przed posiedzeniem.
(punkt 20.2 Regulaminu RN: Materiały lub projekty uchwał, które mają
zostać rozesłane członkom Rady, składa się w sekretariacie Rady nie
później niż na trzy tygodnie przed zebraniem Rady.)

A w tym ostatnim przypadku, to akurat:
- większość materiałów złożono (mailem) do sekretariatu TN na 5 dni przed;
- część (ostateczna wersja planów operacyjnych)doręczono członkom RNw
sobotę rano;
- część (projekt uchwały w sprawie audytora) powstał w trakcie RN;
- część (projket w sprawie składek - wersja druga, z uwagi na negatywną
opinię pierwszej wersji wszystkich 4 komisji) został zgłoszony ustnie
przez Skarbnika ZHP w trakcie obrad.

Ryszard Rutkowski