[Czuwaj] i ja wybieram inna droge!

Agnieszka Siłuszek agnieszka.siluszek w gmail.com
Wto, 11 Gru 2007, 23:47:20 CET

Witaj!

>Agnieszko nie chcę wchodzić w zbytnie ad personam, choć rozumiem, że
>nie możesz być obiektywna w tej sprawie. Poprosze cie więc tylko o to,
>abyś wyjęła choć trochę sarkazmu i ironii ze swojej wypowiedzi, bo z
>tym sie nie da dyskutować.

Michale, pozowolilam sobie na maly felieton. Mam nadzieje, ze wsrod
wszystkich
innych obiektywnych wypowiedzi moja jedna subiektywna jakos tam sobie
cichutko
przetrwa na liscie.

Ja sie nie wypowiedzialam Michale o dlugu, korzystajac z tradycji szerokich
dyskusji prowadzonych na tej liscie zabralam glos zainspirowana wymiana zdan
na filozoficzny temat dyskusja a dzialanie. I to dzialanie pozwolilam sobie
w ironiczny sposob ocenic - dzialanie, nie czlowieka.

Pozdrawiam,
Agnieszka Siłuszek
PS Niestety nie widzielismy sie na Jambo. Szkoda, z przyjemnoscia
oprowadzilabym Cie po podobozach druzyn Reprezentacji Stolecznej - mowie
serio :)