[Czuwaj] i ja wybieram inna droge!

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 11 Gru 2007, 17:10:16 CET

11-12-07, Agnieszka Siłuszek <agnieszka.siluszek w gmail.com> napisał(a):

> Otoz chcialabym powiedziec, ze ja nie rozumiem dlaczego osoba,
> ktora pelnila funkcje Komisarza Zagranicznego WOSM
> jest tak bardzo zaskoczona podsumowanie przygotowan do Jamboree (w koncu
> Jamboree to impreza WOSMu).

Agnieszko nie chcę wchodzić w zbytnie ad personam, choć rozumiem, że
nie możesz być obiektywna w tej sprawie. Poprosze cie więc tylko o to,
abyś wyjęła choć trochę sarkazmu i ironii ze swojej wypowiedzi, bo z
tym sie nie da dyskutować.

Wydawało mi się, że napisałem dość prosto i bez emocji. Chiałbym więc
dość prostych odpowiedzi. Z tego co wiem ani moja przełożona -
członkini GK d/s zagranicznych (która zajmowała się wszelkimi sprawami
finansowymi), ani ot choćby RN nie wiedziała o tej sprawie.

g00rek

P.S. Nie pamietam zaproszeń na jakiekolwiek spotkania które pomijałem.
A my widzieliśmy się - na Jamboree. Mogłaś mnie nie zauważyć, wszak
nikłej postury jestem :]