[Czuwaj] W sprawie pozyczki dla Fundacji Jamboree

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 12 Gru 2007, 09:21:43 CET

12-12-07, Rafal Bednarczyk <rafal.bednarczyk w zhp.pl> napisał(a):

> A ze to ja i Zbyszek te pieniadze pozyczylismy to kto
> lepiej niż my dwaj możemy powiedziec, ze pozyczki
> nie sa wymagalne? Ze nie prowadzimy ich egzekucji?
> Ze raczej myslimy powaznie o ich umorzeniu czyli
> przeksztalceniu w darowizne?

Rafał - jeszcze raz, jasno.

Jak ktoś podpali las a potem ugasi pożar to bardzo dobrze że ten pożar
ugasił. Ale orderu za ofiarność i odwagę nie dostanie. I mimo wszystko
będa pytania czemu ten las podpalił, może nie uniknąć też
odpowiedzialności.

Wy podpaliliście, a może raczej daliście się zapalić lasowi w którym
siedziało kilkuset harcerzy. To dobrze że go ugasiliście. Ale chyba
dobrze wiedzieliście co się wydarzy, jeśli go nie ugasicie.