[Czuwaj] Re: cała ta sprawa...

Iza Staszczyszyn endrea w wp.pl
Śro, 12 Gru 2007, 09:47:50 CET

--
:)

No widze Michał, że nie rozumiesz, albo raczej udajesz, że nie rozumiesz.
Sprawa jest prosta, albo mnie łączą Cele z jakimiś ludźmi i wtedy
współpracuję patrząc oczywiście na ręce, pytając jeśli mam wątpliwości i
żądając ich wyjaśnienia. Albo mamy różne cele i wtedy nie ma zlituj się.
Wojna totalna.
W dalszym ciągu jeszcze uważam, że mam wspólne cele z obecną GK-ą (no
dobra, z jej ideowa częścią, która w mojej ocenie stanowi większośc i ma
wpływ na decyzje), więc oczekuję na wyjaśnienia wykazując maksimum dobrej
woli.
Z poprzednią Gieką nie łączyło mnie nic, oczywiście nie mogę stwierdzić,
że wszyscy mieli cele inne od moich, były i chlubne wyjątki (takie jak np.
Kasia Kwapińska ; ) )Absolutnie nie odpowiadał mi sposób prowadzenia przez
tych ludzi Związku a przede wszystkim KIERUNEK W KTÓRYM NAS SPYCHALI. Więc
wojna i tyle.
Wiesz Michał... jeśli z wrogiem rozmawiasz tak samo jak z aliantami no to
nie wiem, różnimy sie w tym punkcie mocno.
Reasumując, nie chodzi mi o to, że ktokolwiek pyta. Tak ma być. Chodzi
natomiast o to JAK TO ROBI.

ps.
GOO a nie G00 (hehehe) Ta uwaga nie odnosi się jednak, przynajmniej na
razie do Ciebie.

Pozdrawiam

sikor