[Czuwaj] 1%

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Śro, 12 Gru 2007, 12:20:51 CET

Wiem, że temat jest nudny. Ale połowa grudnia już i nadal nie wiemy co z 1%.
Jakie plany mają GK a jakie poszczególne chorągwie.
Kilka dni temu naszym sojusznikiem w walce o możliwość wskazywania
szczegółów w PIT (znaczy komu konkretnie chcemy przekazać 1%) stała się
Gazeta Wyborcza, która w ogromnym artykule na pierwszej stronie apelowała o
możliwość wskazywania nazwiska konkretnego dziecka w PIT gdy podatnik chce
przekazać na nie właśnie swój 1%. Ciekaw jestem czy ktokolwiek z naszych
władz w jakiś sposób przyłączył się do tych starań. Podobno złożono jakieś
interpelacje poselskie w tej sprawie. Czy nasze władze miały udział w
powstawaniu tych interpelacji?

A na marginesie uważam, że los chorych dzieci jest oczywiście bardzo ciężki.
Ale czy zbieranie pieniędzy na ich operacje z 1% jest najlepszym
rozwiązaniem. Bardzo trudno zrozumieć mi takie działanie jako działanie
pożytku publicznego. Jest ono zdecydowanie działaniem dla konkretnych osób.

--
Kowlak