[Czuwaj] Re: Cała sprawa pożyczki

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Śro, 12 Gru 2007, 12:36:31 CET

Dnia 12-12-2007 o 11:53:45 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

Iwona Jakimowicz napisała:

> Czasami trzeba trochę obiektywizmu. Jakby nie patrzeć impreza "betonu"
> zamknęłą się z zyskiem 240 tys, impreza "ideowców" z 400 tys. dziurą...

:)

Czyich zysków ? Jak nazwać danie krokietów za 2 zł 8 tys ludzi i skasować
ich na 10 ???
Czyj był zysk ???????????
Jak nazwać skasowanie ludzi za ostatni posiłek którego nie było ?
Czy właściwą nazwą jest LICHWA ????????????????

Ludzie którzy TAK trzepią kasę na harcerstwie ZAWSZE BĘDĄ MOIMI WROGAMI. A
papierowych zysków to można wiele kreować, wystarczy np jeden koszt
przesunąc tu a inny tam. Ale spokojnie, odpłatność za te parę dni w
Kielcach była tak ustawiona by pokryć "wielkie ssanie".
Oczywiście niedobrze jeśli organizując imprezę "jedziemy po bandzie" i
przyjmujemy ryzykowny kurs ale, moim zdaniem ważny, w całkowitej ocenie,
jest cel i wykonanie. Jeśli dzięki temu pojechało więcej ludzi którzy
przeżyli "swoja wielką przygodę" być może największą to jest to jakąś
okolicznością łagodzącą zwłaszcza jeśli był pomysł pokrycia ewentualnych
niedoborów. Bo sytuacja z jednej strony wychowawczo jest słaba ale ideowo
wielka.
Jeśli natomiast jest tak, że całodzienne wyżywienie na obozie 100 osobowym
kosztuje 8,56 i jest tego tyle, że najada się mocno każdy a na imprezie
ZHP dla 8 tys ludzi to samo tylko gorsze i mniej kosztuje 20 zł to jaka
jest idea tego ? By nie pojechało wielu ludzi bo jest za drogo ? I
właściwie nie liczy sie czy pojadą, LICZY SIE ZYSK ???? I to jest
harcerstwo ? DZIĘKUJĘ, NIE DLA MNIE I NIE MOJE.

Janusz Sikorski