Odp: [Czuwaj] Re: Cała sprawa pożyczki

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Śro, 12 Gru 2007, 12:50:02 CET

Dnia 12-12-2007 o godz. 12:36 Janusz Sikorski napisał(a):

> :)
>
> Czyich zysków ? Jak nazwać danie krokietów za 2 zł 8 tys ludzi i skasować
> ich na 10 ???
> Czyj był zysk ???????????
> Jak nazwać skasowanie ludzi za ostatni posiłek którego nie było ?
> Czy właściwą nazwą jest LICHWA ????????????????
>
> Ludzie którzy TAK trzepią kasę na harcerstwie ZAWSZE BĘDĄ MOIMI WROGAMI. A
> papierowych zysków to można wiele kreować, wystarczy np jeden koszt
> przesunąc tu a inny tam. Ale spokojnie, odpłatność za te parę dni w
> Kielcach była tak ustawiona by pokryć "wielkie ssanie".
> [...]

Jak bardzo byś nie krzyczał, nic nie zmieni tego, że wyjazd na jamboree
był źle skalkulowany.

Czy widziałeś już nowe Galerie w Pałacu Biskupa Erazma Ciołka
- nowo otwartym Oddziale Muzeum Narodowego w Krakowie?
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fwww.muzeum.krakow.pl%2FPalac-biskupa-Ciolka.50.0.html&sid=131