[Czuwaj] 1%

Michał Szyndel michal w szyndel.info
Sob, 15 Gru 2007, 15:21:42 CET

> Czy dobrze zrozumiałem propozycję?
> Te hufce, które mają opłacone większą ilość składek dostaną większą kwotę z
> 1%?
>
> Pozdrawiam
>
> MarcinKa

Ta wersja jest chyba bardziej rozsądna niż dzielenie w zależności od
liczby harcerzy. Dlaczego hufce, które nie płacą składek mają
cokolwiek dostawać? Najpierw należy się wywiązać ze zobowiązań wobec
Związku.
Nie zmienia to faktu, że cały obecny system jest dla mnie pomyłką, ale
jesteśmy w takiej sytuacji w jakiej jesteśmy i trzeba szukać
optymalnych rozwiązań.

pozdrawiam,
hajder