[Czuwaj] Re: 1%

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Sob, 15 Gru 2007, 17:10:56 CET

Dnia 15-12-2007 o 16:36:28 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> gdyby było tylko wg ilości członków to:
> - hufiec A otrzyma 45.000pln
> - hufiec B otrzyma 30.000pln
> - hufiec C otrzyma 15.000pln
> jeżeli policzymy członków tylko tych, za których opłacono składki, to
> hufce miałyby siłę:
> - hufiec A - 1125 członków
> - hufiec B - 900 członków
> - hufiec C - 250 członków
> i wtedy taka sama kwota byłaby rozdzielona następująco:
> - hufiec A otrzyma 44.505,50pln
> - hufiec B otrzyma 35.604,40pln
> - hufiec C otrzyma 9890,10pln

Jasne...
wszystko to fajnie ale dla mnie i tak kicha. I TO KOMPLETNA.

Moje środowisko ma około 70 darczyńców W INNYM MIEŚCIE co stanowi dla nas
80% wpłat. I gdzie będzie kasa zdobyta przez nasze środowisko ?
Heh... głupie gadanie.

Już od dłuższego czasu staram się naciskać w ministerstwie finansów na
prostą rzecz. CAŁA KASA MOŻE WĘDROWAĆ NA JEDNO KONTO. Zero większych
kosztów. Wystarczy że US przekaże zestawienie wpłat i informacji wpisanych
w polu uwagi, znajdującym sie tuż nad kwotą 1% w pit.
Proste. Wiec się da ale do tego trzeba lobbować.

sikor