[Czuwaj] Re: 1%

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Sob, 15 Gru 2007, 17:28:00 CET

>Moje środowisko ma około 70 darczyńców W INNYM MIEŚCIE co stanowi dla nas
>80% wpłat. I gdzie będzie kasa zdobyta przez nasze środowisko ?
>Heh... głupie gadanie.

to trochę świadczy o współpracy ze środowiskiem lokalnym i na rzecz środowiska lokalnego, skoro tylko 20% wpłat jest ze swojego powiatu bądź miasta na prawach powiatu

chyba, że Twój przypadek jest wyjątkiem, a takich nie bierze się pod uwagę w skali makro

>Już od dłuższego czasu staram się naciskać w ministerstwie finansów na
>prostą rzecz. CAŁA KASA MOŻE WĘDROWAĆ NA JEDNO KONTO. Zero większych
>kosztów. Wystarczy że US przekaże zestawienie wpłat i informacji wpisanych
>w polu uwagi, znajdującym sie tuż nad kwotą 1% w pit.
>Proste. Wiec się da ale do tego trzeba lobbować.

taki system jest prosty - owszem zgadzam się z Tobą, gdyż mogą to generować systemy komputerowe, ale niestety jest sprzeczny z ideą 1%, gdyż komputery nie są w stanie wyłapać, czy wpłaty nie są przekazywane na rzecz osób indywidualnych lub grup nieformalnych (czyli drużyn, które dla ministerstwa finansów są grupami nieformalnymi w ramach hufca czy też chorągwi)

jeżeli zmieni się ideę 1%, to Twoja propozycja jest OK

z moich informacji wynika, że idea się nie zmieni, a już na pewno nie w ciągu paru dni grudnia, więc nie będzie dotyczyła rozliczeń za 2007rok

tomek