[Czuwaj] Re: fundacja stulecia

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Nie, 16 Gru 2007, 11:24:45 CET

Oczywiście zapomniałem o wszystkich zaangażowanych w wyjazd na Jambo:
Rafale, Zbyszku, Indze itd. W gruncie rzeczy takich osób są w ZHP
dziesiątki jeśli nie setki. Tylko co przez takie wyliczanki mamy
osiągnąć? Bo jeśli chcesz Tomku udowodnić że nie mamy takich osób w
ZHP to będzie to bardzo trudne.

Kowlak

--
Kowlak