[Czuwaj] Re: 1%

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Nie, 16 Gru 2007, 17:46:12 CET

Dnia 16-12-2007 o 17:26:33 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Sikor jesteś niepotrzebnie napastliwy. Tomek nie napisał że hufce i
> chorągwie są organizacją a drużyny nie. Dyskutujesz z tezą której nikt
> nie postawił i w dodatku jesteś zbyt gwałtowny.
> Kowlak

Jak to nie postawił ? Sposób który opisałem umożliwia przekazanie środków
do drużyn które te środki zdobyły, A TYM SAMYM WSPIERA PRACĘ OPP JAKĄ JEST
ZHP. Tymczasem Tomek napisał:

<ciach>taki system jest prosty - owszem zgadzam się z Tobą, gdyż mogą to
generować systemy komputerowe, ale niestety jest sprzeczny z ideą 1%, gdyż
komputery nie są w stanie wyłapać, czy wpłaty nie są przekazywane na rzecz
osób indywidualnych lub grup nieformalnych (czyli drużyn, które dla
ministerstwa finansów są grupami nieformalnymi w ramach hufca czy też
chorągwi)
jeżeli zmieni się ideę 1%, to Twoja propozycja jest OK </ciach>

Jak dla mnie przekazując środki do drużyn W PEŁNI REALIZUJEMY IDEĘ 1%.

Poza tym powoli mnie wnerwiają stwierdzenia że ten przypadek to wyjątek a
tamten nieważny. To demagogia. Każdy przypadek jest ważny i jeśli mozna
rozwiązać dany problem w sposób załatwiajacy sprawę również "przypadków"
to należy się nad tym pochylić a nie stwierdzić:

<ciach>chyba, że Twój przypadek jest wyjątkiem, a takich nie bierze się
pod uwagę w skali makro</ciach>

Abstrachując od tego, że nie jestem żadnym przypadkiem...
System ma być elastyczny BO W PRZECIWNYM PRZYPADKU NIE BĘDZIE UMOŻLIWIAŁ
WŁAŚCIWEJ REALIZACJI IDEI 1%.

No cóż... bywam dobitny, nic osobistego jeśli ktoś poczuł sie napadnięty
to przepraszam.

sikor