[Czuwaj] Re: 1%

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Pon, 17 Gru 2007, 09:55:25 CET

16-12-07, Janusz Sikorski <jsikorski w wp.pl> napisał(a):

> [...]
> ZHP. Tymczasem Tomek napisał:
>
> <ciach>taki system jest prosty - owszem zgadzam się z Tobą, gdyż mogą to
> generować systemy komputerowe, ale niestety jest sprzeczny z ideą 1%, gdyż
> komputery nie są w stanie wyłapać, czy wpłaty nie są przekazywane na rzecz
> osób indywidualnych lub grup nieformalnych (czyli drużyn, które dla
> ministerstwa finansów są grupami nieformalnymi w ramach hufca czy też
> chorągwi)
> jeżeli zmieni się ideę 1%, to Twoja propozycja jest OK </ciach>
>
> Jak dla mnie przekazując środki do drużyn W PEŁNI REALIZUJEMY IDEĘ 1%.

Nie wiem skąd się Tomkowi wzięły te grupy nieformalne. Oczywiście, że
drużyny nie są grupami nieformalnymi. Ale on nie napisał, że hufce i
chorągwie są OPP a drużyny nie są. Mimo wszystko. A co do tego, że drużyny
nie są grupami nieformalnymi - to chyba ostatecznie rozstrzyga to nasz
statut. A Ministerstwo po prostu nie widzi potrzeby DZIELENIA 1% wewnątrz
organizacji w ogóle a nie mówi nic o grupach nieformalnych.

Poza tym powoli mnie wnerwiają stwierdzenia że ten przypadek to wyjątek a
> tamten nieważny. To demagogia. Każdy przypadek jest ważny i jeśli mozna
> rozwiązać dany problem w sposób załatwiajacy sprawę również "przypadków"
> to należy się nad tym pochylić a nie stwierdzić:
>
> <ciach>chyba, że Twój przypadek jest wyjątkiem, a takich nie bierze się
> pod uwagę w skali makro</ciach>
>
> Abstrachując od tego, że nie jestem żadnym przypadkiem...
> System ma być elastyczny BO W PRZECIWNYM PRZYPADKU NIE BĘDZIE UMOŻLIWIAŁ
> WŁAŚCIWEJ REALIZACJI IDEI 1%.

Nie wiem jakie druh Tomek ma doświadczenie w ogóle. Więc tego  nie potrafię
tego skomentować.

--
Kowlak