[Czuwaj] Re: fundacja 100-lecia

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Nie, 16 Gru 2007, 19:17:10 CET

----- Original Message -----
From: <seascout w o2.pl>
To: <unlisted-recipients:>; <no To-header on input>
Sent: Sunday, December 16, 2007 6:49 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: fundacja 100-lecia

> Ja zadaję pytania które np. Ty sobie powinieneś zadać sam.
> Tylko że, albo zapomniałeś je sobie zadać,
> albo nie chcesz zadać bo boisz się swojej odpowiedzi..
> Lub , co gorsza, znasz odpowiedź, ale udajesz że jej nie znasz.
> Tylko dlaczego ?

Czesiu, a Ty czemu tego nie robisz?
Nie zadajesz sobie tych pytań, czy zapomniałeś je zadać?
A może nie chcesz ich zadać, bo boisz się swojej odpowiedzi?
Lub, co gorsza, znasz odpowiedź, ale udajesz, że jej nie znasz?
Dlaczego?

:)

Seascout

PC===========================
Dowcipniś ;-)))))))

Oczywiscie że je sobie zadaje.
Bo ja nie boję się odpowiedzi na zadawane sobie pytania.
Po prostu się nie oszukuję.

A Ty znasz mnie na tyle długo (choćby z listy)
by wiedzieć że od "łopatologicznego" przekonywania,
wyzej cenię to gdy partner rozmowy
sam dochodzi do danych wniosków.
A pytania (podpowiedzi) zadaję by mu w tym pomóc.
Wolę mu dawać wędkę niż ryby.

Czesław