Re: [Czuwaj] OT: metoda hm Przybytka [by³o: fundacja 100-lecia]

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Nie, 16 Gru 2007, 20:42:45 CET

A teraz Czesio zniknie na jakie¶ pó³tora dnia a potem wróci razem ze
swoimi pytaniami. Przecie¿ tak jest zawsze.

Kowlak

16-12-07, Marcin Bednarski <parasol w harcerstwo.net> napisa³(a):

--
Kowlak