Re: [Czuwaj] OT: metoda hm Przybytka [było: fundacja 100-lecia]

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Nie, 16 Gru 2007, 22:45:54 CET

16-12-07, Marcin Bednarski <parasol w harcerstwo.net> napisał(a):

> Piszę to wszystko, bo zakładam, że po prostu źle dobrałeś metodę do treści.
> Myśl, że uznajesz swoje rozwiązanie za jedynie słuszne  i chcesz innych
> harcmistrzów jedynie do niego podprowadzić jest przecież niedorzeczna :)

Przede wszystkim zakłada jakąś dydaktykę. A lista nie jest po to żeby
kogoś na niej uczyć, tylko aby dyskutować. A podejście takie, że ktoś
mówi zdanie, a druga osoba nie mówi co sądzi, tylko mówi "zgadnijcie
co ja sądzę" jest dość,,, delikatnie mówiąc uciążliwe. A na pewno nie
ulepszające dyskusji.

Więc Czesiu mówimy ci raz i dość wyraźnie - staraj się prosze jasno
formułować swoje myśli zdaniami twierdzącymi. Odpowiadanie na pytania
zdaniami twierdzącymi znacznie ułatwia dyskusję :]