[Czuwaj] Re: fundacja 100-lecia

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Nie, 16 Gru 2007, 22:50:42 CET

16-12-07, harclot w poczta.onet.pl <harclot w poczta.onet.pl> napisał(a):

> A Ty znasz mnie na tyle długo (choćby z listy)
> by wiedzieć że od "łopatologicznego" przekonywania,
> wyzej cenię to gdy partner rozmowy
> sam dochodzi do danych wniosków.
> A pytania (podpowiedzi) zadaję by mu w tym pomóc.
> Wolę mu dawać wędkę niż ryby.

Czesiu powiedzmy sobie to raz a dobrze. Ani ja, ani Rafał, Piotr ani
pewnie nikt inny na tej liście nie chce, abyś miał do niego
protekcjonalny stosunek i stosował swoje metody wychowawcze. Wolimy
abyś prosto odpowiedział, a nie stosował wobec nas swoje wędki. Rób to
proszę w stosunku do swoich harcerzy.

To jest lista dyskusyjna, a nie zbiórka harcerska.